Špičková technická kvalita a zázemí

Hardware

Vzhledem k požadavkům na stabilitu využíváme pro provoz všech služeb, systémů a aplikací pouze značkové servery Hewlett-Packard nebo DELL, síťové prvky od firem Juniper a Cisco nebo pro zajištění napájení inteligentní PDU od APC
Výběr veškerého hardware vychází z:

  • požadavků na spolehlivost, bezpečnost a rozšiřitelnost
  • dlouholetých zkušeností s vysokými nároky na naši backendovou platformu
  • ze snahy být co nejméně závislí na externích supportních smlouvách, snahou je mít vždy skladem k dispozici záložní hardware pro minimalizaci výpadků způsobených hardware závadou

Technologie vysoké dostupnosti

Abychom mohli data našich zákazníků denně zálohovat do geograficky odlehlé lokality, provozujeme v Praze dvě datová centra.
Primárním datovým centrem je DC TOWER, odkud je provozována naprostá většina našich služeb. Sekundární datové centrum je umístěno v Casablanca INT. V Praze disponujeme 2x 10Gbps konektivitou do českého internetu (NIX.CZ) a 2x1Gbps do zahraničí.
Schéma našich DC v Praze
Pro potřeby našich klientů jsou k dispozici také datová centra našich sesterských společností po celé Evropě. (Norsko, Švédsko, Polsko).
Jsme zakládajícím členem projektu Fenix (Bezpečné VLAN) v rámci NIX.CZ, což zajišťuje unikátní možnosti ochrany služeb našich zákazníků proti rozsáhlým DoS útokům. Členem projektu je i náš poskytovatel primární i záložní zahraniční konektivity.
Služby našich zákazníků provozujeme pouze na značkových serverech společnosti DELL a Hewlett-Packard, ke kterým si držíme vlastní sklad náhradních dílů. Síťové prvky jsou výhradně značek Cisco a Juniper.

Využívané operační systémy

Poskytovatel na svých serverech i serverech zákazníků využívá jak OS Linux tak i Windows Server 2012 (a Windows Server 2008) s technologií Hyper-V. Společným rysem pro obě platformy je velmi rychlá a promyšlená aktualizace všech systémů tak, aby byla zajištěna nejvyšší možná míra stability a zabezpečení pro naše zákazníky. Další společnou vlastností jsou pak poměrně specifická nastavení našich systémů, která využívají našich dlouholetých zkušeností s provozováním hostingových služeb a tvoří velmi cenné know-how naší společnosti.

Konektivita

Přímo v DC TOWERu je umístěn jeden z pěti propojovacích uzlů národního peeringového operátora – NIX.CZ, jeden ze dvou, který podporuje 100 Gbps připojení. Datové centrum TOWER dále nabízí vysokokapacitní připojení jak do páteřní sítě Českých Radiokomunikací a.s. a dále do sítě internet, tak i do sítí dalších velkých operátorů v ČR (GTS Czech, O2, T-Mobile, Vodafone, Dial Telecom a dalších). Všechna tato spojení jsou na optických datových kabelech a umožňují minimální kapacitu přenosu v řádu jednotek Gb/s.
Datové spoje lze realizovat i bezdrátově pomocí mikrovlnných spojů, k čemuž je možné využít plošin na vysílací věži. S výškou přes 100 metrů nad okolním terénem ve středu Prahy je vysoká pravděpodobnost jejího kvalitního pokrytí.

Bezpečnost

Na bezpečnost je ve všech objektech ČRa kladen zvláštní důraz, který je řízen přísnými pravidly pro budovy, které zajišťují vysílání televize a rozhlasu. Hlavními bezpečnostními rysy jsou:

  • napojení na centrální bezpečnostní systém ČRa
  • nepřetržité monitorování všech prostor i okolí objektu
  • dohled bezpečnostní agentury v režimu 24/7
  • přístup je pouze přes systém čipových karet v kombinaci se čtečkami biometrických údajů. Záznamy o přístupech jsou archivovány.
  • lokalita DC je v nezátopové oblasti a s velmi omezeným letovým provozem.

Administrace serverů

Naši administrátoři nepřetržitě kontrolují, zda jsou všechny provozované systémy v pořádku a odstraňují proaktivně v nejkratší možné době případné problémy, v režimu 7 x 24 x 365. Technologické vybavení Poskytovatele a nepřetržitá fyzická přítomnost pracovníků datového centra umožňuje to, že řešení veškerých nestandardních stavů serverů je započato okamžitě po jejich vzniku.

SLA – garantovaná kvalita služeb

Protože je kvalita našich služeb na nadprůměrné úrovni, můžeme ji našim zákazníkům garantovat. Všechny naše služby zákazníkům poskytují garanci navrácení peněz pro případ, kdy by byla jejich dostupnost nižší než definovaná. Konkrétní parametry SLA jsou uvedeny u jednotlivých služeb, obecně platí, že jsou tím přísnější, čím lepší službu zákazník využívá.

Průměrný uptime našich služeb v posledních letech nebyl nikdy nižší než 99,991%, což pro zákazníka znamená, že průměrná nedostupnost našich služeb nebyla nikdy vyšší než 4 minuty měsíčně.

Pro zákazníky managed serverů dokážeme nabídnout i druhou variantou programu garantované kvality služeb a to poskytnutí záruky za vyřešení požadavků či případných závad v definovaných časech.

Zákaznická podpora

Naše call centrum je provozováno rovněž v režimu 7 x 24 x 365. V call centru jsou k dispozici systematicky školení operátoři, kteří jsou schopni kdykoliv řešit požadavky zákazníků a to pomocí třech komunikačních kanálů:

  • telefonu
  • mailu
  • chatu

Zákazník má tedy možnost volby komunikačního prostředku a pomocí něho kdykoliv vyřešit svůj požadavek.

Všichni operátoři jsou zapojeni do systému hodnocení úrovně komunikace a spokojenosti zákazníků.

Robustní systém call centra umožňuje nastavit přednostní zpracování požadavků VIP zákazníků (včetně GOLD telefonní linky přímo na administrátory) a routování jednotlivých požadavků dle obsahu požadavku na konkrétního operátora dle jeho skillu. Zároveň zajišťujeme dodržování požadovaného service levelu zákaznické podpory. (garance zvednutí telefonu nebo přijetí chatu do definované doby, garance odpovězení na e-mailový požadavek v určeném termínu).

Konkrétní kvalitativní parametry zákaznické podpory za posledních 12 měsíců:

  • 81% telefonů je zvednuto do 10ti sekund
  • 88% e-mailů je zodpovězeno do 12ti hodin,
  • VIP zákazník dostane odpověď v průměru do 30ti minut přímo od administrátora systému
  • 97,5% chat interakcí je zahájeno do 10ti minut

Zákaznické centrum

Zákaznické centrum ACTIVE 24 je komplexní administrační nástroj obsahující nejenom informace o objednaných službách, údajích o uživateli, platbách, novinkách nebo chodu serveru, ale také možnost aktivní správy služeb provozovaných pro zákazníka. Zákaznické centrum je jedním z nejlepších nástrojů svého druhu na trhu, většinu potřebných úkonů může díky němu provádět zákazník bez nutnosti komunikace se zákaznickou podporou, bez potřeby technických znalostí. Příkladem může být:

  • zakládání a údržba e-mailových schránek na své doméně
  • zakládání a údržba virtuálních serverů na svém multihostingu, virtuálním managed serveru nebo managed serveru
  • editace DNS záznamů na svých doménách
  • ovládání služeb Instalace na jedno kliknutí (Joomla, Wordpress, Drupal, …)

a mnoho dalšího.

Funkce Zákaznického centra je možné vyzkoušet i bez nutnosti registrace na adrese: https://centrum.active24.cz

Technologické inovace

Jako technologický leader webhostingu v republice nasazujeme a podporujeme celou řadu technologických inovací, které nebývají prospěšnými pouze pro naše zákazníky, ale mnohdy pro celou internetovou komunitu.

Níže je uvedeno několik příkladů z posledních let:

 

Pro mnohé využívané technologie se naše společnost může pochlubit zajímavými primáty.

Například DNSSEC jsme začali v České republice podporovat jako první, v současné době jsme druhým největším registrátorem v ČR a patříme mezi největší ve světě v počtu domén zabezpečených DNSSECem na světě a výrazně tak snižujeme rizika podvržení webového obsahu nebo zneužití e-mailových schránek.

Námi vyvinuté řešení FTP autorizace, která umožňuje omezit přistupy pro editaci webového obsahu pouze z určitého státu nebo definovaných IP adres zabezpečuje námi provozované webové stránky proti neoprávněným úprávám hackery.

Rovněž kombinace využití DKIM a GREYLISTINGu pomáhající v boji proti spamu je v komerčním provozu zcela ojedinělá.

Členství v důležitých organizacích

Stejně jako u technologických inovací jsme aktivní i v organizacích, které jsou důležité pro správné fungování a dlouhodobý rozvoj Internetu nejen v České republice. Naši zaměstnanci jsou aktivní zejména v těchto sdruženích:

  • CZ.NIC
  • NIX.CZ
  • CSIRT.CZ
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookies. Více informací zde